Lezo Institutua, 3B, Eskulan taldea
Taldearen datuak: Eskola, klasea eta taldekideen izen-abizenak | Lezo Institutua da gure eskola eta hiruak 3.B gelakoak gara. Gure izenak Irati Etxegoien, Irati Agirre eta Nora Hermandez dira. |
Proiektuaren izenburua eta taldearen izena | Eskulanak plastikoarekin da gure proiektuaren izena eta gure taldearen lana, Eskulanak LH-n da. |
Proiektuaren helburu nagusia | Eskulanak plastikoarekin egin, berrerabiltzeko eta ex zakarretara botatzeko. Dena bukatzean Lh 6koei erakustea da gure intentzioa. |
……………ESKULANAK LH-n………………… PROIEKTUAREN DESKRIBAPENA | |
Zer lortu duzue? | Burua gehiago kontzientziatzea lortu dugu. Eskulan batzuk ya bukayu ditugu |
Zenbat pertsonengana iritsi zarete?/Zenbat pertsonek izan dute zuen proiektuaren berri? | Irakasleak, etxekoak, gelakideak, lagunak,… Gehienbat ingurukoek dakite. |
Nor izan zen zure audientzia nagusia? | Gelakideak, egin nahi genuean. Beheko eskolara joan nahigenuen eta ez da posiblea izan kontuan hartuta oraingo egoera, dzingo dugu egin gutxienez eskolak berriro ireki arte. |
Zenbat denbora behar izan duzue proiektua garatzeko? | Bi hilabete. Lehenengo asteetan “teoria” eman genuen, gero |
Nork edo zerk inspiratu zaituzte proiektu honetarako? | Guri bururatu zutzaigun, baina internetek ere lagundu zigun.Zerbait dibertigarria egin nahi genuen, umeei erakusteko unean ez txapa botatzeko eta dibertigarria izateko. |
Zein izan zen zure proiektuaren parterik gogokoena? | Eskulanak egiteko geratu ginen eguna. Oso oso ondo pasatu genuen, kriston farrak bota genituen. |
Eta gogorrena? | Plastikoa biltzearen zatia oso gogorra egin zaigu eta beste bat ere, denak gelditu gintezkeen egun bat bilatzea, baina bat okupatua zegoelako edo ezin zuelako. |
Zer ikasi duzue? | Gehiago birziklatzen ikasi dugu, egoera nola dagoen ere gehiago barnerarazi digute. |
Hobetzeko proposamenik? | Jendeak horrela jarraitzen baldinbadu argi dago planeta eta animaliak ez dutela askoz gehiago biziko, eta deskuidatzen bagara guri berdina gertatuko zaigu. |
Beste zerbait? | Ez. |